Právě je 23.02.2018 15:18



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Potíže s tankováním 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: 26.04.2012 15:34
Příspěvky: 2
Odeslat Potíže s tankováním
Ahoj, právě jsem vyměnila starého Focusa za novějšího - nyní 1.6 TDCI, r. v. 2008. Když jsem chtěla natankovat, je to nereálná věc, neustále se vypíná pistole a nafta teče ven. Opravdu nejsem idiot, kterej by neuměl tankovat (nicméně pár lidí mě tak označilo, načež to zkoušeli sami - bez úspěchu). Máte s tím někdo podobné zkušenosti? Ve Fordu mi samozřejmě řekli, že se musí vyměnit celé hrdlo nádrže, což není zrovna levná záležitost. Díky za jakoukoliv radu, popř. info o tom, jak jste událost vyřešili...


26.04.2012 15:46
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 05.09.2010 12:01
Příspěvky: 46
Bydliště: Blansko
Odeslat Re: Potíže s tankováním
Mě se někdy vypíná pistole (ale mám benzín ne naftu) stačí ji pootočit, aby do nádrže mířila z jiného směru a pak už to funguje. Třeba ti to pomůže.

_________________
Ford S-Max Duratec HE 2.0 107KW (2010)


26.04.2012 16:09
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 12.03.2011 21:18
Příspěvky: 8462
Bydliště: v Hradci Královým
Odeslat Re: Potíže s tankováním
Nevím sice přesně jak to v hadici vypadá, ale mám za to, že by hned nahoře měla být záklopka, která se odmáčkne pistolí a potom už jen trubka do nádrže. Tzn., že pod jde odmáčknout záklopka, tak bude problém buď v ucpaný hadici - ačkoliv je to nepravděpodobný nebo je plná nádrž a je v háji plovák.
Jinak mě na první zmáknutí pistole vypne a pak už jde normálně. Zkus s ní trochu zacloumat nebo pootočit - s pistolí.
Kdo měl vyndanou hadici určitě řekne víc.

_________________
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek


Naposledy upravil lucky.jack dne 26.04.2012 16:46, celkově upraveno 1

26.04.2012 16:16
Profil
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 26.01.2009 22:18
Příspěvky: 8203
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Potíže s tankováním
Nebo bych to zkoušel přes nástavec co máš v kufru..je to levnější než celé výko, akorád to pak bude v kufru smrdět..

_________________
ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S


26.04.2012 16:38
Profil E-mail

Registrován: 16.04.2012 18:00
Příspěvky: 1
Odeslat Re: Potíže s tankováním
Barboro,
Mám úplně stejného Focusa, dělá mi to totéž. Kamarád automechanik mi řekl, že je to u těchto Fordů úplně normální. Takže se snažim jezdit na benzinku, kde je pohunek, který tam za mne tráví 20min než se to natankuje. Každopádně kolik že stojí ta výměna?


15.05.2012 12:05
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 12.03.2011 21:18
Příspěvky: 8462
Bydliště: v Hradci Královým
Odeslat Re: Potíže s tankováním
Když je to normální, proč to nedělá všem?

_________________
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek


15.05.2012 12:10
Profil
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.09.2009 16:32
Příspěvky: 874
Odeslat Re: Potíže s tankováním
Mohla by to být klapka v plnícím hrdle, která se zasekla, někdo ji nešetrným tankováním zasunul níže či zkřivil v hadici. Asi by to chtělo sundat kolo, podběh a hadici demontovat.

_________________
FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White


15.05.2012 12:26
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 26.04.2012 15:34
Příspěvky: 2
Odeslat Re: Potíže s tankováním
Tak jsem to nakonec vyřešila výměnou dílu v autorizovaném servisu (nemám na to nervy tankovat stylem, že mi polovina nafty vyteče na zem). Díl vychází cca na 4 123 Kč, je problém jej sehnat, dá se to jedině přes autorizovaný servis. Na díl jsem čekala asi týden (ani v Německu nebyl skladem, údajně ho museli napřed vyrobit v Anglii a pak ho poslat před německou centrálu do ČR). Jsou na to prý normohodiny (1,2 hodiny), takže to ve finále stálo 5 025 Kč. Výměna dílu v Carentu v Brně je kapitola sama pro sebe, v životě už tam nejedu!!! Takže pokud má někdo podobný problém, výměna je asi jediné řešení - ale nejlépe v servise s jiným, lidštějším přístupem...


15.05.2012 12:43
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 29.10.2010 19:15
Příspěvky: 1244
Odeslat Re: Potíže s tankováním
Barbora napsal:
Tak jsem to nakonec vyřešila výměnou dílu v autorizovaném servisu (nemám na to nervy tankovat stylem, že mi polovina nafty vyteče na zem). Díl vychází cca na 4 123 Kč, je problém jej sehnat, dá se to jedině přes autorizovaný servis. Na díl jsem čekala asi týden (ani v Německu nebyl skladem, údajně ho museli napřed vyrobit v Anglii a pak ho poslat před německou centrálu do ČR). Jsou na to prý normohodiny (1,2 hodiny), takže to ve finále stálo 5 025 Kč. Výměna dílu v Carentu v Brně je kapitola sama pro sebe, v životě už tam nejedu!!! Takže pokud má někdo podobný problém, výměna je asi jediné řešení - ale nejlépe v servise s jiným, lidštějším přístupem...


Do Carentu bych nejel ani já :nunu: Když už autorizák v Brně, tak Rašino Vídeňská. Věřím, že dobrej garážník by to vyřešil lépe a rychleji než již zmíněný Carent.

_________________
http://www.dobreojetiny.cz
http://www.nehody.net
Twitter: @nehody

A nově též : ojetiny.wordpress.com - občas, když je chvilka času...

SZ tady neberu,pošlete mi e-mail (najdete na mém webu) nebo SZ přes Twitter


15.05.2012 17:42
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.